maanantai 18. kesäkuuta 2012

Ihana Horna

Hornalle otin sitten jalkapallo kentällä tottikset. Huimasti ollaan eteenpäin menty, koiralla ihan eri motivaatio tottikseen ja muuhunkin tekemiseen tätä nykyä.
Olen nytten seuraamisessa sitä oikeaa paikkaa hakenut, pikkasen eteen meinaa tulla. Seurautan meneen sitä vaan ja kun koira oikealla paikalla niin olen palkannut siittä, en mitenkään ole lähtenyt kieltään, korkeintaan teen käännöksen tai pysähdyn.
Jätöt olen ottanut samalla, saan niihin vaan rutiinia, nopeammat saisivat olla. Varsinkin maahanmeno.
Luoksetuloa on todella nopea ja voimaks. Sitä eteen tulemista ja suoruutta pitää vielä treenata.
Eteen menoa olen myös ottanut joka kerta. Nytten tekee oikeen hyvin kun luoksetulon jälkeen olen pallon jättänyt koiralle. Etenee suoraa ja nopeaa palkalle ja pistää nätistin maahan.

Maastot pitäisi vielä koiralle kuntoon saaja niin sitähän voisi kisamaan mennä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti